לא פשוט לנהל שגרת עבודה תקינה כשבמקביל צריך לדאוג לילדים. המשימות מתנגשות, הזמנים עולים אחד על השני והכול מתערבב. אם אתם עוסקים בתחום האשראי החוץ בנקאי, המאמר הבא הוא בדיוק מה שאתם צריכים. חשוב שתדעו שניתן לנהל הלוואות בצורה מיטבית, שתחסוך לכם זמן יקר ותייעל את העבודה שלכם כולה. כיצד עושים זאת? בעזרת מערכת תפנית. בואו נראה במה מדובר.
לא פשוט לנהל הלוואות
ניהול של הלוואות הוא כמובן איננו פשוט בכלל, כי יש צורך לשלוט על לא מעט מידע ותהליכי עבודה סביב הטיפול בהן בכל רגע נתון. לשם הפיכת המשימה לפשוטה יותר דרוש כלי מתאים, וכאן בדיוק נשאלת השאלה החשובה ביותר: במה לבחור? האם לפתח לבד פתרון שיתאים ספציפית לכם ולחברה שאליה אתם שייכים? האם להשתמש בכלים לשימוש כללי, כגון גיליונות אלקטרוניים? מערכת תפנית היא מערכת לניהול אשראי חוץ בנקאי שיכולה לספק לכם מענה מצוין לכל השימושים שלכם, ותוכלו לקרוא פרטים נוספים על המערכת באתר שמוקדש לה.
הרבה יותר מ-ERP
תפנית היא מערכת ERP, מה שאומר שהיא מתמחה בניהול משאבים ושימוש כללי ולא ספציפית בהלוואות. החלק המפתיע לטובה הוא שלא תצטרכו להתאים אותה כלל לנושא ההלוואות, שכן תפנית ייחודית בכך שהיא מגיעה מראש עם התאמה למגזרים עסקיים רבים, כולל התחום של ניהול אשראי חוץ בנקאי. המערכת שייכת לחברת הטכנולוגיה מטריקס, וזהו יתרון נוסף בפני עצמו מאחר שמדובר בחברה ותיקה ומוערכת הנחשבת לאחת הידועות בארץ בתחומים אלה. הבחירה להשתמש במערכת תפנית תספק לכם ראש שקט מבחינת איכות המוצר, העדכונים והרצון לשיפור מתמיד, וכן את הידיעה שיש לכם למי לפנות לגבי תמיכה טכנית. המערכת דואגת לשמור על ההנחיות והתקנים ופועלת בהתאם לנהלי ההגנה מפני מתקפות סייבר ולהנחיות דיווח נתוני האשראי לבנק ישראל.
מה עושה מערכת תפנית?
מערכת תפנית מתמחה, בין השאר, בנושאים הבאים:
- מתן וקבלת הלוואות: המערכת יודעת כמובן לסייע לכם לנהל פעילויות של מתן הלוואות ושל קבלת הלוואות בצורה היסודית ביותר. כל זאת מתבצע תוך שילוב מלא עם מערכות הנהלת החשבונות וניהול התזרים של העסק. תפנית עושה זאת תוך שימוש בשיטות שונות של ריבית והצמדה לפי בחירתכם, וכן עמלות קבועות או משתנות.
- ניהול בטוחות להלוואה: נכסים כמו רכבים, נכסי נדל"ן ואחרים.
- בקרת פירעון וניכיון המחאות: תפנית תסייע לכם לעקוב אחר פירעון ההלוואות, כך שתוכלו לקלוט בהקדם מצבים חריגים ולנהל במידת הצורך גם גביית ריביות פיגורים. תפנית מאפשרת גם מימון ניכיון המחאות ללקוחות עסקיים ופרטיים, ניהול עמלות גריעה, הפקדות חוזרות וחשבונות מוגבלים.
- פקטורינג: מתאימה גם לניהול הפעילות שמכונה פקטורינג וכוללת ניהול תיקי לקוחות וחייבים, ניהול סילוק עסקאות מכירה, ניהול תקרות אשראי ועסקאות בין ספקים לחייבים.
עזרים למטרות כלליות
כאמור, תפנית היא מערכת ERP, מה שאומר שהיא מורכבת ממודולים שונים. מעבר למודולים שמופקדים על המשימות שהזכרנו בהקשר ההלוואות, היא כוללת גם מודולים כלליים יותר, שיכולים לייעל את העבודה שלכם אפילו יותר וכך לפנות לכם זמן כדי לחזק את הקשר עם הילדים ועם המשפחה. הינה כמה דוגמאות למודולים הכלליים שלה:
- ניהול קשרי לקוחות: מודול ה-CRM הוא מודול קלאסי וחיוני במיוחד במסגרת מערכות ERP. הוא יספק לכם מאגר ראשי ובלעדי של פרטי לקוחות ששמורים במסודר ומתעדכנים בתדירות גבוהה. כך תצמצמו טעויות בהתנהלות מול הלקוחות ותשיגו התייעלות רוחבית בכל הפעילויות שדורשות שימוש במידע זה.
- ניהול מכירות: מודול אשר מסייע בניהול של תהליכי מכירות. באמצעותו תוכלו לטפל באופן יסודי, מסודר ונוח בכל הנדרש בניהול לידים, כולל כל השלבים שכרוכים בכך. נציין גם שמודול זה מאפשר לנהל את אנשי המכירות עצמם.
לסיכום
כל הנושא של ניהול הלוואות כולל אלמנטים רבים שיש לקחת בחשבון כל הזמן, לבצע מעקבים ולשמור על סדר, וכיום כבר אין צורך לנהל את כל זה בכוחות עצמכם. מערכת תפנית היא כלי עזר איכותי ויעיל שמציע מענה מצוין, יסודי ואמין לכל הדרוש לכם לניהול נושא ההלוואות בחברה. התקדמו למערכת המשוכללת עוד היום כדי שתוכלו להפוך את הביצועים שלכם לטובים יותר בכמה שפחות זמן.