תמונה לחדר הילדים

חלק בלתי נפרד מתהליך עיצוב של חדר ילדים כולל גם פריטי דקורציה, כאשר אחד מהם הן תמונות אותן ניתן להציב על הקירות כאשר הן תלויות או עומדות על מדפים. מדובר בדרך מצוינת להכניס עומק וטקסטורה לחדר אבל גם שובבות, כל זאת בתנאי כי עושים את הבחירה בצורה מושכלת ומתוכננת. כיצד תוכלו לבחור את התמונות היפות ביותר לחדר הילדים שלכם? להלן מספר דגשים חשובים:

יצירת שובבות באמצעות תמונות של כלב

כאשר בוחרים תמונות צריך לשים דגש על העיצוב הכללי של החדר, מתוך מטרה ליצור הלימה בין התמונות לבין העיצוב הכללי. מאחר ומדובר בחדר ילדים, השובבות כמו גם ילדותיות היא חלק בלתי נפרד וכוללת שימוש בצעצועים כמו גם בפריטים שהילדים משתמשים ביום יום. על כן, תמונות של כלב הן אופציה מעולה לחדרים אלו מאחר וכלבים מעוררים תחושה של רוגע ושלווה אבל גם יוצרים מראה שובב שיהפוך את חדר הילדים לחדר מעוצב, אסתטי ומרומם נפש.

צבעוניות היא שם המשחק

מאחר ומדובר בחדר ילדים רצוי בהחלט לבחור בתמונות צבעוניות שיאפשרו לכם להלביש את הקירות וליצור טקסטורה מעניינת בחדר, בוודאי אם בחרתם במניפת צבעים בהירה כמו למשל תכלת, ורוד בהיר וירוק אשר מזוהים מאוד עם עיצוב של חדר ילדים. אל תחששו לצאת מהקופסה ולבחור דווקא בתמונות צבעוניות על פני תמונות מונוכרומטיות, כל זאת מתוך מטרה ליצור חדר מעוצב אבל גם כזה שתואם את הסגנון האישי אותו בחרתם לטובת העיצוב הסופי. אולם, שימו לב כי התמונות אותן אתם בוחרים משתלבות עם הצבע של הקירות ועם האלמנטים הדקורטיביים כמו למשל עמדת ישיבה או ספרייה, כל זאת לטובת יצירה של מראה הרמוני אבל גם שובבי וכזה התואם חדר ילדים מעוצב.

אל תחששו לקבל השראה

קבלת השראה דרך עמודים של מעצבי פנים כמו גם הורים מובילי דעת קהל מהווה דרך מצוינת לקבל החלטה נכונה בעבור בחירה של תמונות לחדר הילדים. אם עד לפני מספר שנים האפשרויות של רכישת תמונות היו מוגבלות למדי, כיום ההיצע הוא עצום ועל כן היכולת לקבל בחירה נכונה הפכה למאתגרת יותר מאי פעם. יחד עם זאת, באמצעות השראה דרך עמודים ברשתות החברתיות ניתן לדייק את הטעם האסתטי ולהביע תעוזה באמצעות תמונות של בע"ח או תמונות צבעוניות שיכניסו חיות לחלל כמו גם יכולת ליצור חדר ילדים מעוצב – ממש כאילו יצא ממגזין לעיצוב פנים.

שיתוף הילדים בתהליך הבחירה

מתקשים לבחור? זה הזמן להתייעץ עם הילדים לטובת קבלת החלטה סופית. תתפלאו לדעת אבל גם ילדים צעירים יודעים להביע את עצמם מבחינה אסתטית ואומנותית, בוודאי כאשר מדובר בתהליך עיצוב החדר שלהם. שיתוף הילדים כמו גם בחינה של מספר תמונות יסייע לכם  להגיע להחלטה הנכונה ביותר שגם תהלום את העיצוב הכללי של החדר אבל גם תאפשר לילדים שלכם להביע את עצמם  ואת הטעם האומנתי שלהם דרך בחירה של תמונות לחדר.

לסיכום

תלייה של תמונות בחדר על מדפים או על הקיר מהווה דרך מצוינת ליצור עומק, טקסטורה וגם אמירה אישית. על מנת לבחור בצורה נכונה רצוי להיצמד לקו אחד, בייחוד אם בוחרים להציב למשל תמונות של כלבים או בע"ח. עם תעוזה, חשיבה ותכנון נכון אפשר ליצור מערך מושלם שיכניס את הטבע לבית ויהפוך את חדר הילדים שלכם לפנינה של ממש, כל זאת בזכות עיצוב מדויק שקולע לטעם האישי אבל גם משלב בין אלמנטים שילדים ומבוגרים אוהבים ומתחברים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *